loading...
تربیت بدنی و ورزش مدارس
تربیت بدنی ناحیه یک اهواز بازدید : 69 جمعه 25 مهر 1393 نظرات (0)

با اینکه جاسم کرار بارها از ممنوع الخروج شدندش به خاطر مشکل مالیاتی گفته، اما مسئله او کاملا شخصی و خصوصی بوده و حتی مدیرعامل باشگاه هم چند روز پیش و در مصاحبه اش این قضیه را عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فرجام، ممنوع الخروجی کرار به خاطر داشتن یک شاکی خصوصی بوده که مدیران باشگاه اواخر هفته گذشته و به صورت ضمنی با آن شخص توافق کردند تا کرار بتواند به عراق سفر کند.

ظاهرا مسئولان استقلال امروز و در جلسه ای با وکیل آن شخص، رضایت کامل وی را جلب کردند تا کرار با خیال راحت به ایران بازگردد.

تربیت بدنی ناحیه یک اهواز بازدید : 75 جمعه 25 مهر 1393 نظرات (0)

منصور پورحیدری ، درباره آخرین وضعیت استقلال گفت: خوشبختانه اردوی خوبی در ارمنستان داشتیم و جز ملی‌پوشان که همراه ما نبودند، سایرین در تمرینات شرکت کردند و در مجموع بهره برداری خوبی از تعطیلات داشتیم و زمان را هدر ندادیم. ما به دلیل پیروزی خوبی که برابر ملوان به دست آوردیم به لحاظ روحی با شرایطی مناسب راهی اردو شدیم و اگر جام حذفی را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم می‌توانیم با انرژی و روحیه خیلی خوبی به مصاف پدیده برویم.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به غیبت ملی‌پوشان استقلال و تاثیر آن بر بازی روز شنبه این تیم برابر فولاد نوین اهواز چیست، اظهار کرد: به هرحال ملی پوشان از تیم جدا بودند و با بازگشت آنها کمی کار دشوار است. بازی با فولاد نوین هم اصلا ساده نیست؛ چرا که این دیدار در آنجا برگزار می‌شود و از سویی دیگر فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌توانیم بگوییم که بدون ملی‌پوشان هم راحت پیروز می‌شویم. به هر حال این برنامه‌ای است که اعلام شده و ما هم جز تمکین کاری نمی‌توانیم بکنیم.

تربیت بدنی ناحیه یک اهواز بازدید : 36 جمعه 25 مهر 1393 نظرات (0)

مجری برنامه ورزش و مردم امروز در حاشیه برنامه اش عکسی از جاسم کرار بازیکن عراقی استقلال را به تصویر کشید که تفنگ در دست گرگی را شکار کرده بود!

این در حالی بود که شفیع درباره این عکس گفت: «حالا نمی دانیم این عکس تا چه اندازه واقعی است اما امیدواریم حداقل در ایران نباشد.»

شفیع ادامه داد 

فکر می کنم اگر کرار در ایران می ماند همه یوزپلنگ های ما را شکار می کرد،پس همان بهتر که از ایران رفت.

تربیت بدنی ناحیه یک اهواز بازدید : 32 جمعه 25 مهر 1393 نظرات (0)

سرمربی استقلال به بازیکنان تیمش تأکید کرده که با رسانه‌ها کمتر مصاحبه کنند و بیشتر روی تیمشان تمرکز داشته باشند.

قلعه‌نویی در اردوی ارمنستان به اکثر بازیکنان استقلال خصوصا آنهایی که بیشتر با رسانه‌ها مصاحبه می‌کنند، هشدار داد که کمتر در رسانه‌ها باشند. البته قلعه‌نویی همیشه مدعی است که روزنامه نمی‌خواند و وقتی برای سرک کشیدن به سایت‌های خبری و همچنین روزنامه‌ها ندارد. اینکه او به‌خوبی می‌داند کدامیک از بازیکنان استقلال در رسانه‌ها مصاحبه می‌کنند در نوع خودش جالب است. به هر حال او از شاگردانش خواسته که کمتر حرف بزنند.

تربیت بدنی ناحیه یک اهواز بازدید : 43 جمعه 25 مهر 1393 نظرات (0)

با آغاز هفته هفتم رقابت های لیگ کویت امشب تیم های الکویت و النصر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر صفر الکویت به پایان رسید.

الکویت در این دیدار رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی خود را در اختیار داشت و این بازیکن در دقیقه 46 گل اول الکویت را برای تیمش به ثمر رساند.

الکویت با این پیروزی و با 16 امتیاز به یک قدمی صدر جدول رسید و پس از العربی 17 امتیازی در مکان دوم ایستاد.


لیگ ستارگان قطر پس از دو هفته وقفه با برگزاری هفته هفتم این رقابت ها امشب از سر گرفته شد.

در اولین دیدار این هفته امشب الاهلی در حضور دو بازیکن ایرانی خود یعنی سیدجلال حسینی و مجتبی جباری 2 بر یک بازی را به السد، صدرنشین لیگ قطر واگذار کرد.

الاهلی با ثبت سومین شکست فصل خود با 10 امتیاز موقتاً در جایگاه ششم قرار گرفت و السد با 19 امتیاز جایگاهش در صدر جدول را مستحکم کرد.

در دیگر دیدار امشب العربی در حالی با نتیجه پرگل 4 بر 2 از سد الوکره گذشت که در این دیدار اشکان دژاگه ملی پوش ایرانی این تیم نیمکت نشین بود.

دژاگه از دقیقه 89 برای العربی به میدان رفت تا در پیروزی تیمش سهیم باشد.

العربی نیز با این برد با 12 امتیاز به رده چهارم جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر صعود کرد.

تربیت بدنی ناحیه یک اهواز بازدید : 31 جمعه 25 مهر 1393 نظرات (0)

يوآخيم لو سرمربي تيم ملي فوتبال آلمان در پي کسب عنوان قهرماني جام جهاني برزيل با اين تيم، امروز به عنوان شهروند افتخاري شهر "شوناو شوارتس‌والد" برگزيده شد.


به گزارش "ورزش سه"، این شهر کوچک که در ایالت جنوبی بادن-وورتمبرگ و در چهل کیلومتری فرایبورگ قرار دارد، محل تولد این مربی صاحب‌نام آلمانی بوده است.
تنها استادیوم این شهر 3000 نفری هم بزودی "استادیوم یوآخیم لو" نام خواهد گرفت. بنا به اعلام "بیلد اشپورت"، این دو اتفاق حاصل تصمیم و نظر شورای شهر این منطقه بوده است.
تربیت بدنی ناحیه یک اهواز بازدید : 37 جمعه 25 مهر 1393 نظرات (0)

مسابقات جام حذفی در سه روز و در روزهای پنجشنبه و جمعه و شنبه با برگزاری ۱۶ بازی پیگیری خواهد شد . مرحله یک شانزدهم نهایی این مسابقات که با اضافه شدن تیمهای لیگ برتری جذاب تر شده است . همه بازیهای جام حذفی مرحله یک شانزدهم نهایی را در زیر مورد بررسی قرار داده ایم:

*پرسپولیس – کارگر بنه گز بوشهر

سرخ‌پوشان در تعطیلی مسابقات لیگ برتر به اردوی کیش رفتند و خود را برای ادامه مسابقات مهیا کردند . پرسپولیس ملی پوشی هم نداشت و این برای حمید درخشان به جهت هماهنگی تیمی میتواند مفید باشد در سوی مقابل بوشهری ها با سرمربی گری عباس سرخاب یک استقلالی نام آشنا و قدیمی به دنبال خلق اولین شگفتی جام است .

*تراکتورسازی تبریز- کارون اهواز

تراکتورسازی صدرنشین لیگ برتر و مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی میزبان یکی از تیم‌های لیگ دسته دوم است. شاید بازی تراکتور یکی از راحت ترین بازیهای تیمهای لیگ برتری در جام حذفی باشد ولی در جام حذفی هیچ تیمی را نمیشود دست کم گرفت.

*فجرشهیدسپاسی- استقلال خوزستان

فجر سپاسی که به لیگ یک صعود کرده است باید به مصاف استقلال خوزستانی برود که ویسی سرمربی خود را بدلیل محرومیت در اختیار ندارد . باید دید فجر توانایی یاد آوری روزهای خوش خود در لیگ برتر را دارد یا نه؟

*ذوب آهن اصفهان – پیام چغادک بوشهر

یحیی گل محمدی در لیگ برتر آنقدر بد نتیجه گرفته است که فرصت اشتباه در جام حذفی را ندارد و آنهم در برابر یک تیم دسته دومی از بوشهر . ذوب آهن در این دیدار برای جبران لیگ برتر چاره ای جز برد ندارد .

*نفت مسجد سلیمان – نیروی زمینی

نفت بعد از تغییر و تحول در کادرفنی‌اش توانست اولین برد لیگ برتری خود را مقابل فولاد در لیگ برتر به دست بیاورد با این حال اگر نفتی‌ها دچار غرور شوند ممکن است در همین مرحله اول مقابل تیم خوب نیروی زمینی شکست بخورند. حریف دسته اولی نفت تیم منسجم و دونده‌ای است. در این بازی شاید بتوان گفت توان هر دو تیم تقریبا برابر است. هرچند نفت در خانه خود بازی می‌کند و از امتیاز میزبانی و تماشاگران پرشورش بهره می‌برد با این حال نفتی‌ها بقا در لیگ برتر برایشان مهم‌تر است صعود در جام حذفی است.

*راه آهن – پاس

این دیدار به یاد روزهای خوش این دو تیم که از تیمهای قدرتمند پایتخت بودند برگزار خواهد شد . سالهاست که پاس به همدان منتقل شده و دیگر صلابت قبل را ندارد و راه آهن حمید استیلی هم در قعر جدول دست و پا میزند . جدال یاران مهابادی و استیلی میتواند جذاب باشد و یکی از بازیهای نزدیک این مرحله.


 

*گسترش فولاد تبریز- شهدای ارتش اصفهان

اولین حضور فراز کمالوند روی نیمکت مربیگری گسترش فولاد تبریز در جام حذفی است و او باید مقابل یک تیم ناشناخته قرار بگیرد. یک برد راحت برای گسترش فولاد قابل پیش بینی است.

*کیان بختیاری شهر کرد- سایپا

یاران مجید جلالی حداقل روی کاغذ کار چندان سختی ندارند و در حین برگزاری این دیدار در شهر کرد به فکر بازی لیگ برتری خود برابر پرسپولیس نیز هستند .

*شهرداری اردبیل – صبای قم

شهرداری اردبیل این فصل به لیگ دسته اول صعود کرده و با مهدی دینور زاده میتواند حریف خطرناکی برای یاران مرفاوی باشد به خصوص اینکه شاگردان دینورزاده در این بازی میزبان هستند .

*پیکان – بهمن شیراز

این بازی هم جدال دارا و ندارهاست . بازی میلیادرهای پیکانی برابر تیم دسته دومی بهمن که شاید کل هزینه باشگاهش به اندازه دو بازیکن پیکان هم نباشد .

*صنعت ساری- ملوان بندر انزلی

مویسیلوویچ سرمربی جدید ملوان هم اولین آزمونش در جام حذفی خواهد بود. درست است که ملوانیها باید همه قوای خود را برای بقا در لیگ برتر بگذارند ولی حذف در این مرحله برابر صنعت ساری وجهه خوبی برای ملوان که از تیمهای پرافتخار جام حذفیست ندارد .

*پارسه تهران- فولاد خوزستان

پارسه لیگ یکی هم میزبان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر است. فولاد با اسکوچیچ در لیگ برتر خوب بازی کرده و به نظر می‌رسد این تیم در جام حذفی هم با جدیت شرکت خواهد کرد.

*پدیده- خونه به خونه بابل

سرمربی تیم فوتبال پدیده هم در جام حذفی محروم است و این تیم بدون مرزبان باید به میدان برود. به نظر پدیده هم کار سختی برابر تیم بابلی نخواهد داشت و باید نیم نگاهی به بازی با استقلال در لیگ برتر هم داشته باشند.

*استقلال اهواز-نفت تهران
 
یاران منصوریان باید به مصاف استقلال اهوازی بروند که با وجود لیگ برتری شدن استقلال خوزستان بیشتر از این تیم هوادار دارد . بعید به نظر میاید آنها بتوانند حریف تیم آماده نفت تهران بشوند هرچند که انگیزه زیادی برای دیده شدن دارند.
 
 
*گل گهر سیرجان-سپاهان اصفهان
 
سپاهانی ها هم باید به سیرجان بروند و مواظب اتفاقات غیر منتظره رقابتهای جام حذفی باشند . باید دید حسین فرکی از ملی پوشان خسته خود در این دیدار استفاده میکند یا نه؟
 
 
*فولاد نوین اهواز -استقلال تهران
در شرایط عادی فولاد نوین اهواز نمی تواند حریف سرسختی برای استقلال باشد ولی باید در نظر داشت که در تعطیلات لیگ امیر قلعه نوعی ۷۰درصد تیم خود را در اختیار نداشته است . به جز ۶ ملی پوش , رمضانی در تیم ملی امید و مگویان در ارمنستان و کرار در عراق بودند . ملی پوشان خسته بر میگردند و کرار به این بازی نخواهد رسید و استقلال ۴روز بعد باید به مصاف پدیده در لیگ برتر برود و باید حواس شاگردان امیرقلعه نوعی به آن دیدار هم باشد .
تربیت بدنی ناحیه یک اهواز بازدید : 54 جمعه 25 مهر 1393 نظرات (0)

در چارچوب ليگ ستارگان قطر و در هفته هفتم اين بازيها، لحظاتي پيش تيم فوتبال العربي قطر که اشکان دژاگه را در اختيار دارد برابر تيم فوتبال رده هشتمي الوکره در استاديوم "سعود بن عبدالرحمن"، استاديوم خانگي الوکره با نتيجه 4-2 به پيروزي دست يافت.

تربیت بدنی ناحیه یک اهواز بازدید : 54 جمعه 25 مهر 1393 نظرات (0)
امیدوارم بحث رفتن سیاسی جدی نباشد البته خودم با او صحبت نکردم تا بدانم این صحبت‌ها چقدر جدی است اما سیاسی با همه وجودش به پرسپولیس کمک می‌کند

 به گزارش افکارنیوز، سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم رفتن حمیدرضا سیاسی از پرسپولیس صحت نداشته باشد.

مهدی خواجه‌وند در خصوص ارسال لایحه دفاعی پرسپولیس در پرونده مانوئل ژوزه سرمربی اسبق این تیم به فیفا گفت: ما روز یکشنبه هفته گذشته پاسخ مناسبی را در قالب یک لایحه دفاعی آماده کردیم و برای فیفا ارسال نمودیم.

وی ادامه داد: البته این پرونده از قبل مطرح بود و در همان موقع هم لایحه دفاعی تنظیم شده بود اما این لایحه مناسب بوده و باید منتظر بمانیم تا ببینیم نتیجه این دعوای حقوقی چه خواهد شد. البته زمان خاصی برای این اعلام رأی مطرح نشده و باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه زمانی این رأی اعلام خواهد شد.

خواجه‌وند در پاسخ به این سؤال که چقدر امیدوارم لایحه دفاعی پرسپولیس مورد قبول فیفا قرار بگیرد گفت: لایحه دفاعی ما این بار خوب تنظیم شده و شاید نقطه ضعف این پرونده این بود که گزارش‌هایی از داخل کشورمان منتشر می‌شد و همین موضوع کار را کمی سخت کرد اما از الان نمی‌توانیم درباره نتیجه این پرونده صحبت کنیم و باید منتظر بمانیم تا رأی اعلام شود هر چند که فکر می‌کنم این آخرین دفاعیه ما خوب و مناسب تنظیم شده است.

سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود حمید رضا سیاسی در جمعی عنوان کرده که تا چند روز آینده از پرسپولیس خواهد رفت افزود: امیدوارم بحث رفتن سیاسی جدی نباشد البته خودم با او صحبت نکردم تا بدانم این صحبت‌ها چقدر جدی است اما سیاسی با همه وجودش به پرسپولیس کمک می‌کند و او کمک خوبی برای تیم در این شرایط است و انشاءالله که رفتن او صحت ندارد.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 277
  • بازدید کلی : 7,694