loading...
تربیت بدنی و ورزش مدارس
تربیت بدنی ناحیه یک اهواز بازدید : 54 جمعه 25 مهر 1393 نظرات (0)

در چارچوب ليگ ستارگان قطر و در هفته هفتم اين بازيها، لحظاتي پيش تيم فوتبال العربي قطر که اشکان دژاگه را در اختيار دارد برابر تيم فوتبال رده هشتمي الوکره در استاديوم "سعود بن عبدالرحمن"، استاديوم خانگي الوکره با نتيجه 4-2 به پيروزي دست يافت.

تربیت بدنی ناحیه یک اهواز بازدید : 48 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

سیدمحمد موسوی، بازیکن خوزستانی تیم متین ورامین و ملی پوش والیبال ایران تا اطلاع ثانوی از کلیه فعالیت های والیبال محروم شد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیدمحمد موسوی عراقی بازیکن تیم متین ورامین و تیم ملی والیبال به علت توهین به مسوولان فدراسیون والیبال تا اطلاع ثانوی و تشکیل کمیته انضباطی از کلیه فعالیت های والیبال در خارج و داخل ایران، باشگاهی و ملی محروم شد و حتی حق شرکت در اردوی تیم ملی را هم ندارد.

 

این پرونده به زودی در کمیته انضباطی بررسی می شود و حکم و زمان محرومیت وی دقیقا اعلام خواهد شد.

 

تربیت بدنی ناحیه یک اهواز بازدید : 39 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

وزیر ورزش و جوانان طی پیامی از قهرمانان ملی و بین المللی آبادان قدردانی کرد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خوزستان – محمود گودرزی با ارسال پیامی به آیین تجلیل از قهرمانان ملی و بین المللی آبادان که روز گذشته، 22 اسفندماه برگزار شد، از تلاش های آن ها تقدیر کرد. در این پیام آمده است:

 

" قهرمانی شما جوان سرافراز در مسابقات ملی و بین المللی، اسباب سربلندی و مسرت مردم و جامعه ورزش آبادان و ایران است. قطعا موفقیت های بزرگ به دست آمده در سایه همت و تلاش شما عزیزان و مربیان تان بوده است. برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ملی و بین المللی آبادان خود قابل تقدیر است، چرا که تشویق یکی از رکن های موفقیت است و همت بلند مدیریت ورزش آبادان در راستای تشویق جوانان ورزشکار در آن شهر نیز باید به فال نیک گرفته شود. فراموش نکنید که نام آبادان همواره یادآور رشادت، پهلوانی، قهرمانی، شهادت و اخلاق مداری است و نام ورزشکاران شهید آن خطه در کنار نامی بزرگ همچون معلم اخلاق، شادروان پرویز دهداری وظیفه فرهنگی و اخلاقی شما را در ورزش سنگین تر می سازد. امیدوارم این روزهای خوب و پرشکوه برای ورزش آبادان و ایران همواره ادامه داشته باشد.

محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوان"

تربیت بدنی ناحیه یک اهواز بازدید : 41 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

با پایان یافتن رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور، ملی‌حفاری در مکان سوم ایستاد و عملیات غیر صنعتی ماهشهر به لیگ دسته یک سقوط کرد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) –منطقه خوزستان- در هفته بیست و ششم و پایانی این مسابقات روز گذشته، 22 اسفندماه تیم ملی‌حفاری برابر میزبان خود شهرداری تبریز به تساوی یک بر یک دست یافت. حفاری در پایان این مسابقات با 50 امتیاز پس از تیم‌های دبیری تبریز و گیتی‌پسند اصفهان در جایگاه سوم قرار گرفت.

 

همچنین در دیگر دیدار، عملیات غیر صنعتی ماهشهر در خانه یک بر صفر از زمزم اصفهان شکست خورد. عملیات غیر صنعتی نیز در اولین تجربه لیگ برتری خود با کسب 15 امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت و به همراه تیم رده چهاردهمی راه ساری به لیگ دسته یک سقوط کرد.

تربیت بدنی ناحیه یک اهواز بازدید : 36 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

ملی‌پوش تیم ملی والیبال با تعجب از خبر محرومیتش گفت: من به هیچ کس توهین نکردم و تنها خواسته‌ام احترام به ملی‌پوشان والیبال بود.

 

محمد موسوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: وقتی خبر محرومیتم را در سایت فدراسیون دیدم بسیار تعجب کردم. اصلا موضوع خاصی پیش نیامده بود. چند روز قبل همراه تیم متین ورامین در سالن فدراسیون تمرین می‌کردم و فکر می‌کردم مطابق معمول ما دو ساعت زمان تمرین داریم اما گویا سرپرست تیم متین ورامین یک ساعت و نیم سالن را اجاره کرده بود. زمانی که تمرین تیمی تمام شد احساس کردم که باید قدری بیشتر تمرین کنم تا بدنم آسیب نبیند و بتوانم طبق زمان بندی مشخص به کار خودم پایان دهم.

 

وی افزود: متاسفانه هنوز دقایقی از تمرین انفرادی‌ام نگذشته بود که آقای الماسی (کارمند فدراسیون) آمد و گفت که باید سالن را ترک کنم وگرنه چراغ را خاموش خواهد کرد. من هم گفتم باید تمرین خودم را ادامه دهم. حداقل چند دقیقه صبر کنید اما متاسفانه برخورد خوبی انجام نشد و من اصلا فکر نمی‌کردم برق سالن را قطع کنند و بخواهند من که سال‌ها در آن تالار تمرین کرده‌ام، تمرینم را نیمه کاره بگذارم و بروم.

 

موسوی یادآور شد: به همین دلیل برای اعتراض به دفتر اداری فدراسیون و پیش دریابگی (رییس دفتر داورزنی) رفتم و به او گفتم یعنی ما به عنوان بازیکنان تیم ملی آنقدر احترام نداریم که پنج دقیقه بیشتر سالن را در اختیارمان قرار دهید و این‌گونه برخورد نکنید. البته او هم حرف‌هایی زد و در نهایت من رفتم اما هیچ توهینی در این میان صورت نگرفت. به هیچ وجه موضوع خاصی نبود و من هم همه چیز را فراموش کردم.

 

موسوی گفت: تعجب می‌کنم که خبر محرومیت من در سایت فدراسیون منعکس شد. من فقط با صدای بلند پرسیدم ما ملی پوشان آنقدر احترام نداریم که چند دقیقه بیشتر تمرین کنیم؟ در زمانی این سوال را پرسیدم که فدراسیون تقریبا تعطیل بود و کسی جز ما در آنجا نبود. بعدها شنیدم که رفتند و گفتند که محمد موسوی به مسوولان فدراسیون توهین کرده است که به هیچ وجه صحت ندارد اما واقعا ناراحت شدم که این برخوردها را دیدم. سالن فدراسیون والیبال واقعا متعلق به چه کسانی است؟ من بارها به صورت انفرادی در زمان‌های مختلف در این سالن تمرین کرده‌ام و هیچ گاه حاشیه‌ای پیش نیامد و حالا فکر نمی‌کنم این برخورد با من درست باشد.

 

وی در پایان گفت: من همیشه پای کارهایی که می‌کنم می‌ایستم. قبول دارم که آن روز بعد از تمرین کمی ناراحت شدم و با صدای بلند حرف زدم اما به هیچ وجه به کسی توهین نکردم و تنها خواسته‌ام احترام به ملی‌پوشان بود.

تربیت بدنی ناحیه یک اهواز بازدید : 70 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

استاندار خوزستان گفت: درصورت راهیابی تیم نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر, همه امکانات پشتیبانی و ورزشگاهی را برای این تیم خوزستانی فراهم خواهیم ساخت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه خوزستان-به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، عبدالحسن مقتدایی در گفت وگویی اظهار کرد: درصورت راهیابی تیم نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر، همه مسولان خوزستان برای فراهم ساختن امکانات ورزشی و زیرساختی مورد نیاز این تیم ، بسیج خواهند شد.

وی که دو دوره عضویت در هیات رییسه فدراسیون فوتبال کشور (در زمان ریاست مصطفوی و فراهانی) را درکارنامه ورزشی خود دارد ادامه داد: برای حضور تیم نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر همه شرایط را فراهم خواهیم ساخت.

استاندار خوزستان با اشاره به سیاست های سازمان لیگ ایران در زمینه جوانگرایی لیگ و ارتقای سطح کیفیت آن، تاکید کرد: در این راستا باید انگیزه ایجاد کرد؛ تیم های شهرستانی از جمله نفت مسجد سلیمان دارای بازیکنانی با انگیزه هستند که ورود آنان می تواند حال و هوای لیگ برتر را تغییر دهد.

به گزارش ایسنا، "غلامرضا بهروان"، عضو کمیته مسابقات سازمان لیگ به تازگی در گفت و گویی اظهار کرده بود که حتی اگر تیم نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر صعود کند به خاطر "ورزشگاهش" نمی گذاریم در این رقابت ها شرکت کند!

در حال حاضر تیم نفت مسجد سلیمان با 37 امتیاز در صدر جدول گروه ب لیگ دسته اول کشور قرار دارد و بیشترین امید را برای رسیدن به لیگ برتر دارد. این تیم امروز جمعه در چارچوب مسابقات لیگ دسته یک و در شهر مسجدسلیمان به مصاف تیم ابومسلم خواهد رفت.

تربیت بدنی ناحیه یک اهواز بازدید : 57 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

طی مراسمی از قهرمانان و مربیان ملی و بین المللی آبادان تجلیل شد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خوزستان – این مراسم روز گذشته، 22 اسفندماه با حضور فرامرز کیانی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان، علیشایی معاون وی و جمعی از پیشکسوتان رشته های بوکس، وزنه برداری، فوتبال، پرورش اندام، ورزش های رزمی، تنیس روی میز و بیلیارد و اجرای جواد خیابانی در آبادان برگزار شد.

 

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن آغاز شد و پس از آن "عباس شیر خدا"، مردی بزرگ از صحنه قدیم ورزش ایران و از مرشدان کشور با ضرب و زنگ خود فضای مراسم را معنوی کرد.

 

در ادامه این مراسم محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و امام جمعه آبادان با ارسال پیام‌هایی جداگانه به این مراسم، از تلاش‌های قهرمانان و مربیان ملی و بین المللی آبادان قدردانی کردند.

 

در این مراسم از علی بوالی و بابک صداقت (جودو)، محمد جعفری و محمدعلی شنانی (جودو کم بینایان و نابینایان)، حمیدرضا محمدیان، حسن طیبی نژاد، سیدایوب موسوی و صادق قربانی (وزنه برداری)، حمیدرضا غیبی (کشتی)، رضا گندم کار، حمید دریس، علی رستمی و رضا باقرزاده (پرورش اندام)، علی احمدپورکوتی و حسین خضیری (قهرمان بوکس و برنده دستکش اروپا)، غزل بم و سهیلا بغلانی (کاراته)، عبدالله جهان نژادیان (مدیرعامل باشگاه جهان نژادیان)، حسین وفایی، الهام عباسی، طاهره اسلامی و راشین دریس (بیلیارد)، سروش امیری نیا (تنیس روی میز)، فاطمه برقول (شطرنج نابینایان)، عباس هاشم پور (مربی تیم ملی فوتبال ساحلی) و مسعود شجاعی (فوتبال) با اهدای یک سکه بهار آزادی، یک شاخه گل و لوح یاد بود، قدردانی شد.

 

مسعود شجاعی و حسین وفایی از غایبان این جمع بودند که به ترتیب برادر و خواهر این دو ورزشکار هدایای آن‌ها را دریافت کردند که شجاعی هدیه خود را به شیرخوارگاه انسیه آبادان اهدا کرد.

 

وفایی که برای شرکت در مسابقات جهانی بیلیارد در ایرلند حضور دارد، طی پیامی اعلام کرد "تا قهرمانی جهان را به دست نیاورم به آبادان بر نمی‌گردم"

 

همچنین رضا باقرزاده از قهرمانان پرورش اندام جهان، هدیه خود را به کودکان کار اهدا کرد.

 

زمانی که جواد خیابانی عباس هاشم‌پور، مربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را برای دریافت هدیه خود صدا کرد، به حاضرین گفت "من و هاشم پور در بخشی از سریال "پایتخت 3" که قرار است عید نوروز پخش شود بازی کرده ایم که می توانید بازی ما را در این سریال ببینید.

 

قبل از این مراسم مسابقه پیامکی برای انتخاب قهرمان ورزش آبادان از نگاه مردم این شهرستان در نظر گرفته شده بود که با توجه به پیامک‌های رسیده، رضا باقرزاده قهرمان منتخب مردم شد.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 306
  • بازدید کلی : 7,723